Objednávky a platba

Je možné změnit či zrušit objednávku?

Uhrazenou objednávku (platební kartou či bankovním převodem) či objednávku na dobírku již neměníme. Taková objednávka jde rovnou do přípravy, a již není možné objednávku změnit, zrušit nebo sloučit s jinou objednávkou. Objednávkový systém nám u objednávky, která je ve fázi přípravy, neumožňuje žádnou změnu, a to ani přidání či odebrání produktu.

Pokud potřebujete upravit či zrušit neuhrazenou objednávku, která ještě není v přípravě, kontaktujte nás prosím co nejdříve na:

tel.: + 420 732 479 053

e-mail: info@permaseminka.cz


Mohu si rezervovat nedostupná semínka, udělat předobjednávku?

Semínka předem z organizačních a logistických důvodů nerezervujeme. U každé nedostupné odrůdy máme k dispozici tzv. hlídacího psa, který Vám pošle informaci o jejich naskladnění na e-mail.

Po sklizni semínka sušíme, čistíme, pytlíkujeme a testujeme jejich klíčivost. Během podzimu a zimy je postupně přidáváme na e-shop. Všechna semínka pro danou sezonu budou k dispozici vždy nejpozději 1. března.

Novinky najdete na tomto odkazu.

Pokud máte obavu, že se jiná semínka, o která máte zájem, mezitím vyprodají, mrkněte zde.

Aby Vám neutekla žádná novinka z Permasemínek, doporučujeme odběr Newsletteru, který posíláme cca 1x za čtvrt roku.


Kdy je nejlepší objednat? Mám obavu, že se některá semínka brzy vyprodají.

Pokud na e-shopu zásoba pytlíků semínek konkrétní odrůdy či zásoba některé z knih klesne pod 100 kusů, objeví se na e-shopu oranžový rámeček s nápisem “skladem posledních xx kusů”, který se pravidelně aktualizuje. Můžete tak sledovat, zda zásoba semínek či knih u nás na skladu nedochází.

Pokud chcete mít jistotu, že se semínka nevyprodají, tak nejjednodušší cesta je objednat nyní semínka, která jsou skladem, a u těch nedostupných využít službu hlídacího psa. Jakmile Vám pak přijde informační e-mail o tom, že je daná odrůda či kniha skladem, můžete zadat novou objednávku. Všechna semínka pro danou sezonu budou k dispozici vždy nejpozději 1. března.

Novinky najdete zde.


Je možné platit v eurech?

Ano, chcete-li znát cenu v eurech, zvolte vpravo na horní liště těchto stránek jako měnu symbol € (vámi zvolená měna bude napsána modrým písmem v modrém rámečku). Veškeré ceny potom uvidíte v eurech. Rovněž objednávka se bude počítat v eurech. Pokud jste objednávku dokončili v korunách, ale chcete platit v eurech, kontaktujte nás nejlépe na telefon 732 479 053 či e-mail info@permaseminka.cz s číslem Vaší objednávky a my Vám ji převedeme na eura.


Máte na e-shopu hlídacího psa?

Ano. U každé nedostupné odrůdy semínek máme k dispozici tzv. “hlídacího psa” - v pravé části obrazovky pod úvodním popisem odrůdy můžete kliknout na oranžový rámeček s nápisem “Chci o tom vědět”. Pokud jste přihlášen/a do svého zákaznického účtu, rovnou Váš požadavek zaevidujeme a až daná semínka naskladníme, přijde Vám krátký informační e-mail.

Pokud přihlášen/a nejste, zadejte nejprve vlevo vedle oranžového rámečku svoji e-mailovou adresu a následně klikněte na oranžový rámeček “Chci o tom vědět.”

Všechna semínka pro danou sezonu budou k dispozici vždy nejpozději 1. března. Více zde.


Je možné ze "Seznamu přání" vytvořit objednávku?

Ano, pokud kliknete na okénko "Odeslat tento seznam přání" a níže mezi e-mailovými adresami vyplníte i svoji e-mailovou adresu, odešle se Seznam přání na Váš e-mail. Vy z něj pak jednoduše přidáte jednotlivé položky do nákupního košíku.

Seznam přání slouží k ukládání položek z našeho e-shopu, které Vás zaujaly, např. pro přípravu budoucí objednávky. Vámi vytvořený seznam můžete také poslat někomu ze svých blízkých jako tip na dárek, který Vám zaručeně udělá radost.

Do Seznamu přání můžete přidávat i aktuálně nedostupné položky. Nefunguje však jako hlídací pes. Pokud chcete využít tzv. hlídacího psa, je třeba si tuto funkci zadat u každé nedostupné položky zvlášť. Více zde.